czwartek, 9 grudnia 2010

Kolejna frywolitka - zakładka

Mam wyrzuty sumienia ,bo "zdradziłam " rozpoczęte hafty i pochłonęła mnie nauka frywolitek.Wynajduję w sieci proste wzorki i staram się je zrobić.Nie wszystko jest dla mnie jasne ale metodą prób i błędów jakoś nauka idzie do przodu.
Dzisiaj mogę się pochwalić trochę większą frywolitką ,dwukolorową.
Schemat znalazłam na Tym blogu .Jon udostępnia schematy ciekawych frywolitek -linki są po prawej stronie w zakładkach.
Ostatnio powstały też kolejne aniołki richelieu z przeznaczeniem na prezenty.Są delikatnie ozdobione a na zdjęciu prawie nie widać gwiazdek na sukienkach,ale przy sztucznym świetle ładnie mienią się szczególnie opalizujące gwiazdki.
Jeden aniołek już powędrował do obdarowanej i podobał się co mnie bardzo cieszy ,a drugi zobaczymy.


Teraz będę kończyć APOM i Świąteczne haftowanie i oczywiście dalej uczyć się frywolitkowania a jak będę się dobrze sprawować to może Mikołaj przyniesie mi specjalną igłę do frywolitek -już się cieszę.

9 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka i aniołki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna zakładka, coraz bardziej przebieram nogami, żeby wrócić do frywolitek :) W sumie chyba nauczyć się od początku, bo raz byłam na kursie i potem nie ćwiczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki prześliczne, skromne i piękne :) a zakładka bardzo fajna, marzy mi się opanowanie frywolitki tylko ciągle brakuje mi czasu na próby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zakładka frywolitkowa!!!
    A aniołki są przecudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam kiedyś kilka frywolitek czółenkiem, chętnie zobaczę, na czym polega ta druga metoda, bo widzę, że nieźle to wychodzi. Tylko czy ta igła jest poręczna? Mam trochę awersję do igieł, a drewniane czółenko jednak świetnie leży w ręku. Najbardziej skomplikowane wydaje się łączenie motywów. Czy przy igle używa się szydełka tka jak przy czółenku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszła ta zakładka i to dwukolorowa.
    Aniołki przepiękne, wiem co mówię, bo jeden z nich jest mój!!!
    Jeszcze raz dziękuję Ci Elu za prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka jest fantastyczna. Taka misterna i delikatna. Sama nie umiem frywolitki więc chętni podziwiam takie cudeńka u innych.
    A aniołki urocze i delikatne, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna frywolitka, zazdroszczę zdolności ;)
    Pozdrawiam Anulek75

    OdpowiedzUsuń